Lataa viikon 17 lehti-ilmoitus PDF-muodossa tästä
Lataa viikon 18 lehti-ilmoitus PDF-muodossa tästä

La 18.5. Retki Kirkon juhlille Tampereelle. Lähtö klo 12 ja paluu illalla. Ilmoittaudu Aijalle puh 050 3149005 8.5. mennessä.

MESSUT 5. SUNNUNTAINA PÄÄSIÄISESTÄ 5.5.

Konfirmaatiomessu, Pääsiäisrippikoulu, Tyrvään kirkko klo 10, Jokinen-Lundén, Mäkelä-Tulander, Nurminen, Mattila A
Ehtoollishartaus, Kiikoisten kirkko klo 10, V. Aurén, Hietikko
Sammaljoen kirkko klo 13, Mäkelä-Tulander, Bäckman, "Veteraaniveljet " laulaa, Jarmo Maurialan messutiimi, "Sammaljoen kirkko 100 v" jatkuu, haastateltavana Veli-Matti Karo (Sammaljoen pappi 1984-86), joka myös laulaa. Kirkkokahvit
Tyhjän sylin messu, Karkun kirkko klo 13, V. Aurén, Hietikko

HELATORSTAI 9.5.

Tyrvään kirkko klo 10, A. Aurén, Suontausta, Hietikko. Sastamalan kirkkokuorot, Elisa Junttila, Kesälapin rippikoulun kummipäivä.
Kiikoisten kirkko klo 13, Jokinen-Lundén, Jarno Pietilä
Tangokirkko Onnenmaa, Karkun kirkko 16. Tangokuningas 2023 Pasi Flodström, Antti Särösalo ja Tanssiorkesteri Veikko Nieminen, Anu Mattila ja Anu Jokinen-Lundén.

Kokoonnumme yhteen

Ti 30.4.
Vappumyyjäiset, Arkki klo 10.30, Herkulliset, perinteiset munkit myynnissä - niin kauan kun tuotteita riittää! Myynnissä on myös käsitöitä kesän varalle ja otamme vastaan viherpeukaloiden kasviaarteita myytäväksi vappukukkina nimikkolähettien työn hyväksi.

Merimieskirkkopiiri, Toivonkulma klo 13.30, Onkiniemenkatu 21. Mukana V. Aurén.

Ke 1.5.
Vapputeltta torilla tai Arkissa, jos sää on kolea - kevätkukkia, vappuherkkuja ja iloisia tapaamisia!

Pe 3.5.
Hartaus, Lantula-talo klo 10. Mukana Mikael Suontausta. Mahdollisuus ruokailuun klo 11.

La 4.5.
Lastenlauantai, Arkki klo 9.30-12. Lastenlauantaina lapset parkkiin Arkkiin! Kerhomainen kokoontuminen 3-v. - ekaluokkalaisille lapsille. Ilm. viimeistään saman viikon keskiviikkona.

Su 5.5.
Luodolla –Miihkali Kerkkäsen viulukonsertti, Tyrvään kk klo 15. Musiikkia Merikannosta Myrskyluodon Maijaan. Vapaa pääsy, ohjelma 10€.

Ti 7.5.
Diakoniakahvila, Arkki klo 9.30. Kahvia, leipää, puuroa. Aamiaismaksu 1 €.

Miesten saunailta, Houhajärven Leirimaja klo 17, V. Aurén

Lähetys- ja rukousilta, Arkki klo 18, A. Aurén

Etelä-Tyrvään piiri

Ke 1.5.
Keskiviikkokahveet, Sammaljoen kirkko klo 13, Kaija ja Reijo Telaranta, Mirja Topi. Leppoisaa yhdessäoloa laulamisen, kahvin ja muun ohjelman lomassa.

Karkun kappeliseurakunta

Ma 6.5.
Karkun kamari, srk-talo klo 12, Passinmäentie 14.

Ti 7.5.
Heinoon diakoniapiiri, Aila ja Seppo Koivistolla klo 13, Riippiläntie 491. Lakkonen

Keikyän kappeliseurakunta

Munkki- ja simamyynti klo 17–18, srk-talo
Musiikilliset vapun vastaanottajaiset, srk-talo klo 18 Ohjelmassa mm.Elämäni Hengellinen biisi. Helena Lehtimäki

To 2.5.
Yhdessä Raamattuun -maallikkojen raamattupiiri, srk-talo klo 18, Pentti Rantasen johdolla.

Kiikan kappeliseurakunta

Ti 30.4.
“Katso, Minä luon uutta, se puhkeaa taimelle, etkö sitä huomaa” Vappuinen lähetyspiiri, srk-talo klo 13, A. Aurén

Aamurukoushetki, srk-talo klo 9

Su 5.5.
Sanan ja laulun iltapäivä, Kiikan kirkko klo 15.

Ma 6.5
Kiikan VirrenViejät jalkautuvat koteihin klo 13.00 alkaen laulamaan virsiä ja muita hengellisiä lauluja. Laulupyynnöt etukäteen Aili Riihimäeltä p. 050 5118884.

Kiikoisten kappeliseurakunta

Hengähdä hetkeksi - naisten saunailta, Kirkkotupa klo 17.30, Jokinen-Lundén

Ke 8.5.
Arkilounas, srk-talo klo 12, Toiviainen. Vapaaehtoinen ruokamaksu.

Virsilaulut, Kiikoisten Huhtahovi klo 16, Jarno Pietilän johdolla, tervetuloa!

Mouhijärven kappeliseurakunta

Ti 30.4.
Raamattupiiri, srk-koti klo 18, kokoontuu Jukka Pelanderin johdolla.

To 2.5.
Naistenpiiri, srk-koti klo 18.30; iltateetä, keskustelua teeman pohjalta, hartaus, Kopalainen

Ti 7.5.
Virsilauluilta, srk-koti klo 18, Bäckman. Mukana Mouhijärven kirkkokuoro.

Suodenniemen kappeliseurakunta

Ma 6.5.
Sukkapiiri, srk-talo, Diakoniatoimisto (alakerta) klo 13.  Tervetuloa kutomaan hyvään tarkoitukseen
sukkia mukavassa seurassa.

Ke 8.5.
Raamattupiiri, srk-talo, Diakoniatoimisto (alakerta) klo 16, Kopalainen. Luemme Apostolien tekoja. Tervetuloa myös uudet!

To 9.5.
Hiljaisuuden iltapäivä, Salmin leirikeskus klo 13, Salmentie 44, 38510 Sastamala.
Hoitavaa hiljaisuutta, virikkeitä, mahdollisuus ulkoilla ja saunoa, keittolounas ja kahvit. Ilmoittautuminen viim. 3.5. p. 03 521 9090 tai kirkkoherranvirasto.sastamala@evl.fi. Ilmoita myös erityisruokavalio. Osallistumismaksu 10 e maksetaan paikan päällä. Ohjaajina Laura-Kati Juntunen, Jouni Juntunen ja Tarja Kopalainen.

Nuoret

Nuorten peli-ilta, Kiikoisten srk-talo, Monitoimihuone klo 18